voorbereiding van mike tyson

Mike Tyson, de legendarische zwaargewichtkampioen, staat bekend om zijn rigoureuze trainingsroutine. Laten we ons eens verdiepen in de bijzonderheden van zijn trainings- en dieetplan:

Ochtend hardlopen: Om 4:00 uur ’s ochtends stond Mike op en ging hij 3 tot 5 km joggen. Deze cardio ’s ochtends vroeg diende om zijn uithoudingsvermogen en algehele conditie te verbeteren.

Ontbijt: Rond 10:00 uur ’s ochtends at hij een voedzaam ontbijt, dat hem van de nodige brandstof voorzag om zijn training te ondersteunen.

Sparren: Mike deed mee aan 10-12 rondes sparren, waarbij hij zijn boksvaardigheden en reflexen aanscherpte.

Calisthenics: Zijn gymnastiekoefeningen bestonden uit: – 200 sit-ups – 500-800 dips – 500 push-ups – 500 shrugs met een halter van 30 kg – 10 minuten nekoefeningen

Lunchpauze: Na de ochtendsessies nam hij een lunchpauze.

Middagtraining: In de middag zou Mike doorgaan met: – 6 rondes sparren – Touwtje springen – Speedbag – Zware zak werk – Pad werk

Avondritueel: Voordat hij zich terugtrekt voor de dag, kijkt hij naar verschillende vechtfilms.

Onthoud dat het volgen van Mike Tyson’s regime u niet automatisch een kampioensschapsgordel oplevert, maar het zal u ongetwijfeld in topconditie brengen!

 

 

 

Check Also

Conor McGregor zal op 29 juni terugkeren in de achthoek

Conor McGregor zal op 29 juni terugkeren in de achthoek tegen Michael Chandler, drie jaar …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *